SVADBY A OSLAVY
SVADBY DO 80 ĽUDÍ
Prenájom/ Priestor
Pri počte osôb do 80, sa akcia organizuje v konferenčnej sále na 1 vom poschodí. Cena prenájmu je 300€. V cene prenájmu je zahrnutá príprava miestnosti, klimatizácia, manipulácia a zachladenie – svadobných tort, alkoholu, nealkoholických nápojov a následná likvidácia vzniknutého odpadu.
Konzumácia
Cena svadobného menu je 35€/os. Cena detských porcií je 70 % z ceny riadnych porcií. V povinnom odbere je zahrnuté:
uvítací prípitok pre novomanželov, prípitok pre hostí, 1 nealko nápoj, predjedlo, polievka, 1 hlavne jedlo. Bufetové stoly – cena cca od 13€/osoba, cena sa odvíja od aktuálneho cenníka. Za zohrievanie a servírovanie bufetu v nasledujúci deň sa účtuje poplatok 150€.
Hosťom sa po splnení povinného odberu povoľuje za poplatok 5,0 eur/os (korkovné) priniesť: vlastný alkohol, nealko nápoje, víno, zákusky, torty a ďalšie slané pečivo. Nepovoľuje sa vlastné pivo a vlastné jedlo. Za kvalitu vlastných cukrárenských výrobkov a nápojov si zákazník zodpovedá sám.
Svadobná výzdoba
Výzdoba v reštaurácií ktorú poskytuje hotel (návleky, servítky, organza, ikebana, vázy, svietniky).
Taktiež je povolená vlastná výzdoba, kde miestnosť na aranžovanie bude prístupná v termíne svadobnej hostiny od 12:00 hod.
V prípade, že klient má vlastnú aranžérku. Komplet vybavenie potrebné k výzdobe musí v takomto prípade zabezpečiť firma, ktorú si klient prenajal. Po skončení svadby je firma povinná si svoju výzdobu upratať.
Personál
Klient hradí poplatok za personál 60,00 € / čašník/ kuchár / po 22:00 . Konkrétny počet osôb personálu potrebný pre chod svadobnej hostiny je vecou dohody medzi objednávateľom a hotelom vopred v závislosti na počte nahlásených hostí. Cca 25 hosti / 1 čašník
Tovar hostí
Hostia prinášajú svoj tovar na svadbu v piatok, deň pred svadbou, v čase medzi 16:00 – 18:00 hod. Je potrebné ohlásiť sa na recepcii hotela. Tovar sa odkladá do chladničiek v
priestoroch na to určených. V deň svadby sa odkladá na dohodnuté miesto. Reštaurácia sa na svadbu chystá v sobotu ráno
Zasadací poriadok
Hostia si pripravia zasadací poriadok a menovky. Zasadací poriadok si hostia rozložia sami.
Platobné podmienky
Pri informovaní sa o svadbe sa príjme nezáväzná rezervácia, ktorú je potrebné potvrdiť do 7 dní od nahlásenia nezáväznej rezervácie, a to zálohou. Záloha na svadbu sa hradí vo výške min. 200,00 € v hotovosti a je v prípade zrušenia nevratná. Zaplatením zálohy sa považuje rezervácia za záväznú. Konkrétne menu je potrebné dohodnúť najneskôr 1 mesiac pred svadbou. V termíne 1 týždeň pred svadbou v pracovný deň (piatok), je potrebné udať presný počet osôb. Celková suma sa hradí v pondelok po svadbe, alebo na základe dohody.
Záver
Zvyšné zákusky, alkohol, výzdobu a i. si hostia odnášajú so sebou hneď po ukončení svadby, najneskôr na druhý deň ráno (nedeľa) do 11:00 hod. Svadobná hostina je povolená do 4.00 hodiny rána.
Ubytovanie
Pre mladomanželov ponúkame apartmán GRÁTIS. V prípade, ak si u nás želáte ubytovať svojich hostí ponúkame Vám ubytovanie s 10% zľavou z aktuálnej ceny.
SVADBY NAD 80 ĽUDÍ
Prenájom/ Priestor
Pri počte osôb nad 80, sa akcia organizuje v hotelovej reštaurácií na prízemí. Cena prenájmu je 500€. V cene prenájmu je zahrnutá príprava miestnosti, klimatizácia, manipulácia a zachladenie – svadobných tort, alkoholu, nealkoholických nápojov a následná likvidácia vzniknutého odpadu.
Konzumácia
Cena svadobného menu je 35€/os. Cena detských porcií je 70 % z ceny riadnych porcií. V povinnom odbere je zahrnuté:
uvítací prípitok pre novomanželov, prípitok pre hostí, 1 nealko nápoj, predjedlo, polievka, 1 hlavne jedlo. Bufetové stoly – cena cca od 13€/osoba, cena sa odvíja od aktuálneho cenníka. Za zohrievanie a servírovanie bufetu v nasledujúci deň sa účtuje poplatok 150€.
Hosťom sa po splnení povinného odberu povoľuje za poplatok 5,0 eur/os (korkovné) priniesť: vlastný alkohol, nealko nápoje, víno, zákusky, torty a ďalšie slané pečivo. Nepovoľuje sa vlastné pivo a vlastné jedlo. Za kvalitu vlastných cukrárenských výrobkov a nápojov si zákazník zodpovedá sám.
Svadobná výzdoba
Výzdoba v reštaurácií ktorú poskytuje hotel (návleky, servítky, organza, ikebana, vázy, svietniky)
Taktiež je povolená vlastná výzdoba, kde miestnosť na aranžovanie bude prístupná v termíne svadobnej hostiny od 12:00 hod.
V prípade, že klient má vlastnú aranžérku. Komplet vybavenie potrebné k výzdobe musí v takomto prípade zabezpečiť firma, ktorú si klient prenajal. Po skončení svadby je firma povinná si svoju výzdobu upratať.
Personál
Klient hradí poplatok za personál 60,00 € / čašník/ kuchár / po 22:00 . Konkrétny počet osôb personálu potrebný pre chod svadobnej hostiny je vecou dohody medzi objednávateľom a hotelom vopred v závislosti na počte nahlásených hostí. Cca 25 hosti / 1 čašník
Tovar hostí
Hostia prinášajú svoj tovar na svadbu v piatok, deň pred svadbou, v čase medzi 16:00 – 18:00 hod. Je potrebné ohlásiť sa na recepcii hotela. Tovar sa odkladá do chladničiek v
priestoroch na to určených. V deň svadby sa odkladá na dohodnuté miesto. Reštaurácia sa na svadbu chystá v sobotu ráno.
Zasadací poriadok
Hostia si pripravia zasadací poriadok a menovky. Zasadací poriadok si hostia rozložia sami.
Platobné podmienky
Pri informovaní sa o svadbe sa príjme nezáväzná rezervácia, ktorú je potrebné potvrdiť do 7 dní od nahlásenia nezáväznej rezervácie, a to zálohou. Záloha na svadbu sa hradí vo výške min. 200,00 € v hotovosti a je v prípade zrušenia nevratná. Zaplatením zálohy sa považuje rezervácia za záväznú. Konkrétne menu je potrebné dohodnúť najneskôr 1 mesiac pred svadbou. V termíne 1 týždeň pred svadbou v pracovný deň (piatok), je potrebné udať presný počet osôb. Celková suma sa hradí v pondelok po svadbe, alebo na základe dohody.
Záver
Zvyšné zákusky, alkohol, výzdobu a i. si hostia odnášajú so sebou hneď po ukončení svadby, najneskôr na druhý deň ráno (nedeľa) do 11:00 hod. Svadobná hostina je povolená do 4.00 hodiny rána.
Ubytovanie
Pre mladomanželov ponúkame apartmán GRÁTIS. V prípade, ak si u nás želáte ubytovať svojich hostí ponúkame Vám ubytovanie s 10% zľavou z aktuálnej ceny.